September 30, 2013

ENTRI TIDAK BERGAMBAR ♥

hye assalamualaikum =)

kalau ada yang pernah terjenguk kat belog erin nie. ade dua post yang erin publish kan. yang mungkin tak berapa besh dan erin patut delete sebab erin tanak cite sedey muncul dalam belog nie. entri kali nie mungkin sedikit panjang memandangkan owner sangat rajin menaip. HAHAHA.

kehidupan yang ibarat kain putih dan kite sendiri yang mencorakkannya. mungkin sebelum nie erin sering berpaling ke belakang dan sentiasa memilih jalan yang menyakitkan hati sendiri. mungkin ke sekarang masanya untuk erin terus kehadapan tanpa berpaling lagi. kehidupan yang diberi pilihan samada berisiko ataupun tidak. mungkin sebelum nie jugak erin sering memilih jalan yang berisiko dan tahu jalannya akan berakhir macam too. tapi erin masih memilih jalan too. kesudahanya erin sendiri yang merasakannya dan erin terima dengan hati yang redha.

mungkin ini la jawapan untuk soalan yang selalu erin doakan. mungkin erin dah dapat meneka jawapanya dan mungkin jugak erin masih menantikan jawapan yang pasti. mungkin ada hikmah disebalik semua nie. untuk memotivasikan diri. sentiasa la senyum . bahahha . walaupun hati kau hancur sampai berdebu pun erin.

mungkin nie la masa yang sesuai untuk kau lepaskan semuanya wahai cici arisya. biarkan semuanya berlalu kalau ia sememangnya membuatkan kau sakit dan hilangkan dirimu dari segala yang berkaitan. saya harap saya dapat lupakan segalanya. dan percaya lah saya tak pernah menyesal dengan jalan yang pernah saya pilih sebab saya hanya mengikut kata hati saya dan saya menghargainya.

p/s: tade la panjang sangat post nie kan. hahaa . tak bole panjang2 sangat sat lagi jadi cite lain. muehehhe . okehh back to normal erinnnn . okee baiii. doakan saya cepat sembuh. dah seminggu lebih demam. adess . babai.

No comments: