January 9, 2017

New year

Hyee assalamualaikummm.

Permulaan new year yg tak seberapa bgus. Biase tgok drama kt tv je. Sekali terkena kt sendiri. Subhanallah. Semoga lebih kuat dan cepat sembuhh cici.

Okbai.

December 8, 2016

Maybe im missing you

Hyee assalamualaikummmm....

Saya kembali menghuru hara kan hidup anda. Tapi rase idup aqu yang huru hara sekarang. Muahahahha. Xabes nak cite pasal life sendiri. Haha. Yelaa cite pasal org lain sat g kan cakap hakak ngumpat pulokkkk. Yee dak? Manusia skrg ni mcm2. Yg jahat mcm dlm drama pn ade. Fuhhh xsangka. Idup kadang2 mcm dlm drama.

Sudah la melalut. Hahhaa. Wuhuuu sbab dah ujung2 taon nie kite update la sikit sebanyak. Tggu nak balik kampung je nie. Xde mood dah nak keje. Hahaha. Mood kampung hebat sungguh. Nie la ank org kampung.  Kehkehkeh. Penat jugak merantau. Merantau sbb nak soh family rinduuu. Kalau rindu lahh. Hahahha. Bunyik len macam je kan. Xdokk laa. Tak kan xde org rindu kite yg sweef2 sour n kadang2 pahit sikit. Hahaha.

Rse macam nak kembali mase zaman bebudak dulu. Xde pk masalah. Dok mengade je byk. Skrg dah besar baru tahu erti idup, tahu ape itu masalah idup, pikir duit, pk keje banyak tak siap sampai migrain smpai msok hspital pn dah tahu and rase. Hahaha. Tu yang paling teruk. Rse study dlu xde la terok cam keje nie. Kannnn dlu rse mcm best student. Muahahahha. Okbaii.